از نو زندگی می کنم

لحظه های شیرینی که با قرآن داشته ام ...لحظه هایی که قرآن به جانم نشسته است ..

از نو زندگی می کنم

لحظه های شیرینی که با قرآن داشته ام ...لحظه هایی که قرآن به جانم نشسته است ..

زندگی امیدوارانه

مظلوم مقتدر | شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ | ۵ نظر

زندگی گاهی اوقات سخت می شود..سخت تر از جان کندن

اما در این میان،آنچه دلت را گرم می کند ،حمایت شدید خدا از توست..

که ثابت می کندتورا رها نکرده است..

صدایی در گوشت زمزمه می کند:نگاهی به امروز ودیروز زندگی ات بیفکن

کدام را بهتر یافتی؟

ومن به نجوا می گویم: امروزم را

وصدا دوباره در جانم طنین می اندازد:

ما ودَّعَکَ ربُّکَ وما قلَلی ....وللاخِرَةَ خیرلَکَ مِنَ الاولی

همو که امروز تو را بهتر از گذشته قرار داده است ،فردا نیز کنار توست...



برگرفته از سوره ضحی

  • مظلوم مقتدر

امیدواری

ضحی

نشاط

نظرات  (۵)

تا حالا اینتوری به زندگی نگا نکرده بودم.

پاسخ:
بله منهم همینطور بودم
  • رفیق خاموش
  • سلام:آفرین موفق باشید
    پاسخ:
    همچنین شما دوست گرامی
  • مهدی ابوفاطمه
  • احسنت
    بسیار عالی بود

    پاسخ:
    دعا بفرمایید تداوم داشته باشد
  • بانوی گمنام
  • سلام خواهرم

    بسیار عالی..

    اجرتون با خدا.. التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    اللهم عجل لولیک الفرج
    امیدوار شدم
    پاسخ:
    امیدواری تان مستدام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی